اگر به خدا اعتقاد داشته باشی یا حداقل اگه فکر میکنی که بهش اعتقاد داری در جای درستی ایستادی و میتونی در نوع خودت بهترین باشی به شرطی که خودت باشی خود درستت، خودی که در مسیر درسته یا حداقل تمام سعیشو میکنه باشه فضای مجازی دنیای جالبیه من میمیرم و به احتمال کمی در اینده این نوشته ها رو خواهد دید و افکار من مرده زنده میشه البته برای مدت کوتاهی مرگ داستان جالبیه.این همه سر و کله زدن و پایانش هیچترسناکترین موردش شاید وقتیه که دیگه افرادی که دوستشون داری نباشن، دیگه کسی نیست.فکر کنم بعدش مرگ اسون تر میشه.توی ی دنیای بزرگی از رنج حقیقی، انسان هایی که به خوشی هاشون خوشن. + نوشته شده در پنجشنبه بیست و دوم آذر ۱۳۹۷ ساعت 0:11 توسط enssan addi | بی اسم...
ادامه مطلبما را در سایت بی اسم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 2 تاريخ: يکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت: 11:53